60,8

Ångesten smyger sig som vanligt på såhär på kvällen, och idag är det verkligen med all rätt. Jag hatar denna förbannade ångest rent utsagt, men än mer hatar jag mig själv som ständigt lockar till mig den. Det är ju jag som äter för mycket och tränar alldeles för lite. Det är ju bara mig själv jag kan skylla för den där jävla chokladen och kakorna, som jag egentligen inte ens ville ha, utan bara köpte av gammal vana. Äckel. Vidriga människa. 
 
Jag har bestämt mig för att sluta äta gluten i den mån det går. Naturligtvis äter jag gryner och också mina superflingor, men i övrigt, inget gluten för mig tack! Jag vet att jag kommer må otroligt mycket bättre av det. Likaså om jag utesluter socker, som är en enorm hälsobov för mig. Jag som är så glupsk klarar ju inte av det där sockret utan extremt ont i magen och svullen kropp. Usch!!!
 
Idag har jag ätit: 
En våffeljärnsmacka på grovt bröd med skinka och ost. 
Tre biffar med 100 gram makaroner, ketschup. 
200 g choklad. 
4 kakor. 
1 päron med lite fil och müsli. 
 
Jag har tränat: 
Zumba, drygt en timme, promenad ca 30 minuter. Alldeles för lite i förhållande till vad jag ätit. Dö. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peppalivet.blogg.se

En artonårig tjej som försöker hitta sin plats i tränings och matdjungeln för att må så bra som det bara är möjligt. Bokför här mat, träning och delar av vardagen.

RSS 2.0