62,1

En dag som kunde ha varit helt underbar spårade ur totalt när jag inte kunde hålla mig innan bussen och vräkte i mig 300 gram choklad. Hur fasen tänkte jag? Jag skyller på att det var sista januari, och att jag från och med imorgon, första februari, inte äter sötsaker mer än någon enstaka på helgen. Jag märker ju verkligen hur dåligt min kropp reagerar på det söta... Svullen mage, ont överallt och allmänt grinig... Inte kul alls. 
 
Förutom det var dagen bra: 
Frukost: 
Mellanfil med kaneldinkelflingor. 
1 knäckemacka med smör och ost. 
Lunch: Kycklingfilé med morötter och sallad. 
Mellis: 300 gram blandad choklad. 
Middag: En portion havregrynsgröt med mjölk och fem hallon. Ett kokt ägg. 
Kvällis: Ananas.
 
Ett härligt zumbapass var dagens träning, och jag är redan uppe i fyra pass denna veckan! det bådar gott för framtiden :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peppalivet.blogg.se

En artonårig tjej som försöker hitta sin plats i tränings och matdjungeln för att må så bra som det bara är möjligt. Bokför här mat, träning och delar av vardagen.

RSS 2.0