62,0

Dagen har varit riktigt fruktansvärt vidrig matmässigt, jag kan inte förstå varför jag inte kunnat stå över, och nu sitter jag här med ångest upp över öronen och himlans ont i magen... att jag aldrig lär mig...
 
Mat: 
Frukost: 
ca 2 dl mellanfil med 1/2 hallon och en portion kaneldinkelflingor. 
Mellis: 
tre 55 g kexchoklad och tre smågodispåsar. Mängder!!!
Lunch:
2 lussekatter
Mellis:
2 dl mellanfil, 1 dl hallon och en portion kaneldinkelflingor. 
Middag:
2 portioner tomatsoppa. 
Fika: 
5 pepparkakor och två chokladrutor.
 
Träning: 2,1 mil på träningscykel och en promenad på ca 40 minuter. 
 
Åh vad jag hatar mig själv för allt detta gluska beteende. Viderfetto!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peppalivet.blogg.se

En artonårig tjej som försöker hitta sin plats i tränings och matdjungeln för att må så bra som det bara är möjligt. Bokför här mat, träning och delar av vardagen.

RSS 2.0