62,5

En riktigt misslyckad dag också idag, och min definitivt sista dag med godis på väldigt väldigt lång tid framöver. Nu är det naturligt söta saker, såsom frukt och liknande som gäller ifall jag blir sötsugen. Det som jag blir så irriterad på när det gäller mig själv är att jag äter även om jag inte är sugen alls, bara för att det finns typ. Jag köper trots att jag inte vill ha, bara för att det är billigt, och äter trots att jag både är mätt och egentligen är sugen på frukt. Detta beteende MÅSTE jag arbeta bort. Det kostar bara extremt mycket pengar, gör mig fetare och får mig att må ännu sämre psykiskt, så det finns absolut ingen anledning att fortsätta så!
 
Dagens mat har varit katastrofal, och återigen tror jag att regelbundenheten spelar in. 
Frukost: Frökex. 2 digestivekex med smör och ost. En riskaka med ost. Svart té. Ett knäckebröd med smör, ost och röd paprika. 
Mellis: 150 gram choklan. 115 g kladdkaka. 1 äpple. 
Lunch: 250 g choklad. 
Mellis: Smoothie med banan, jordgubbar och vaniljyoghurt. 
Middag: Pyttipanna med ett stekt ägg. 
Mellis: 200 gram choklad. 
 
Träning: 1 timme och en kvarts Zumba. 
 
Morgondagen måste bli otroligt mycket bättre...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peppalivet.blogg.se

En artonårig tjej som försöker hitta sin plats i tränings och matdjungeln för att må så bra som det bara är möjligt. Bokför här mat, träning och delar av vardagen.

RSS 2.0