62,5

Fet, fetare och fetast, det är vad jag kännt mig som idag, och har därför varit dålig med mina mellisar, vilket antagligen var en av anledningarna som orsakade hetsen i eftermiddags. Hetsen, den där jävla känslan av att jag måste passa på och äta, äta och äta för att jag kan typ. Det spelar ingen roll om jag är sugen eller inte, men såfort jag lämnas ensam hemma passar jag på. Mackor, kakor, godis, bullar, ja allt som jag hittar hemma slinker ner. Glupska varelse. Mycket handlar nog om att det faktum att jag är ensam hemma är en trigger. Så nu måste jag försöka släppa den triggern och koppla ensam hemma till att göra typ 200 situps eller något sånt istället. Något som faktiskt är bra för mig. 21 gånger sägs det att det behövs för att någonting ska bli en vana, så det är bara att kämpa på...
 
Idag har jag ätit: 1 kiwi och tre knäckemackor med smör, ost och paprika till frukost. Alldeles för mycket ost och för många mackor för att jag skulle våga äta förmiddagsmellis. 
Tre pannkakor (för mycket!!!) med sylt och morötter till lunch. 
Massa kakor och godis. En knäckemacka och fyra salta kex med ost. 
Linsgryta till middag. 
En morot och en kiwi till kvällis. 
 
Jag tränade zumba i dryga timmen också, vilket kändes otroligt bra. Mer träning åt sådana som mig. Nu gäller det en nystart i morgon!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

peppalivet.blogg.se

En artonårig tjej som försöker hitta sin plats i tränings och matdjungeln för att må så bra som det bara är möjligt. Bokför här mat, träning och delar av vardagen.

RSS 2.0